افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حباب سکه در اولین روز هفته کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه
سرخط خبرها

ارزش سهام عدالت ۲۰ میلیون تومان شد | تقاضای زیاد برای فروش سهام عدالت!

  • کد خبر: ۴۸۱۸۱
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
  • ۷۰
ارزش سهام عدالت ۲۰ میلیون تومان شد | تقاضای زیاد برای فروش سهام عدالت!
ارزش سهام عدالت برای دارندگان سهام عدالت با ارزش اسمی ۵۳۲ هزار تومانی، ۲۰ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سهام عدالت در راستای مشارکت دادن مردم در دهک‌های پائین و متوسط درآمدی در سال ۱۳۸۵ از سوی دولت به مردم در ۶ دهک کم درآمد واگذار شد.

 

ارزش هر برگه سهام عدالت برای هر نفر در ابتدا به ارزش اسمی ۱۰ میلیون ریال بود که قرار شد، بهای این سهام از محل سود آتی شرکت‌های سرمایه‌پذیر ظرف ۱۰ سال پرداخت شود و برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی رایگان باشد.

 

سهام عدالت متشکل از سهام ۴۹ شرکت شامل ۳۶ شرکت بورسی و ۱۳ شرکت غیر بورسی بود که این سهام به ۴۹ میلیون و ۱۵۴ هزار نفر واگذار شد.

 

بعد از ۱۰ سال اعلام شد، از محل سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر فقط ۵۳۲ هزار تومان از بهای سهام عدالت پرداخت شده و هر کس خواهان کل ارزش یک میلیونی سهام عدالت است، بقیه مبلغ را تا سقف یک میلیون تومان واریز کند،، اما تعداد اندکی در حدود ۴۰۰ هزار نفر استقبال کردند و عمده سهام عدالت مردم در همان ارزش اسمی ۵۳۲ هزار تومان باقی ماند.

 

پس از آزادسازی سهام عدالت، در ۹ اردیبهشت ۹۹ ابتدا ۳۰ درصد سهام عدالت برای فروش آزاد شد و سپس در عید غدیر اعلام شد ۳۰ درصد دوم از سهام آزاد و قرار شد بقیه ۴۰ درصد سهام عدالت هم در ۲۲ بهمن ۹۹ آزاد شود.

 

اما با آزادسازی سهام عدالت تا کنون ۱۳ هزار میلیارد تومان از سهام عدالت مردم فروخته شده و برخی کارشناسان هم گویند، از دلایل ریزش بازار بورس، تقاضای زیاد برای فروش سهام عدالت است.

 

سهام عدالت با ترکیب پرتفوی متنوع از سهام ارزنده شرکت‌های سرمایه‌پذیر بانکی، فلزی، خودرویی، پالایشی، مخابرات، حمل و نقل و شرکت‌های بنیادی، باعث ارزنده شدن این سهام شده و به سهامداران توصیه شده حتی الامکان از فروش سهام عدالت پرهیز شود و از منافع آتی سهام عدالت مثل سود سالانه شرکت‌ها و افزایش قیمت سهام استفاده کنند.

 

در عین حال با ریزش شاخص بازار بورس، ارزش روز سهام عدالت هم کاهش یافته است، این ارزش که به ۲۱ میلیون تومان هم رسیده بود، اکنون کاهش یافته است، هر چند سامانه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی، را بر اساس آخرین به روز رسانی در ۲۱ تیر ۹۹ رقم ۲۰۲ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۹۰۶ ریال ذکر کرده است.

 

البته این نکته در سامانه مذکور ذکر شده که آخرین به روزرسانی گزارش دارایی سهام عدالت، دارایی بر مبنای ١٣٩٩/٠٤/٢١ می‌باشد و ارزش ریالی بر اساس قیمت روز گذشته می‌باشد. با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۷۶ هزار تومان و ۳۰ درصد آن به ۳ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان رسید.

 

برای سهامدارانی که روش مدیریت مستقیم را برگزیده‌اند می‌توانند از طریق کارگزاری خود به فروش ۶۰ درصد سهام عدالت خود اقدام کنند، اما کسانی که روش مدیریت غیر مستقیم با توجه به این که پرتفوی سهام این افراد به شرکت استانی سهام عدالت منتقل شده و در عوض به آن‌ها ۱۲۵ هزار و ۵۱۴ سهم از سهام شرکت سرمایه‌گذاری استانی اختصاص یافته که می‌توانند تا ۶۰ درصد سهام خود را از طریق کارگزاری خود و با کد بورسی به فروش برسانند.

 

تا کنون نماد ۱۲ شرکت سرمایه‌گذاری استانی عدالت در بورس باز و قابل معامله شده و ۲۶ شرکت پذیرش شده‌اند، بقیه شرکت‌های استانی هم تا پایان آبان ماه در بورس پذیرش می‌شوند.

 

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید

منبع: فارس


بیشتر بخوانید: نحوه استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی + راهنمای تصویری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
2
47
اقا پول سهام عدالت مارا بدید خواهشا پول ۳۰درصد بدید بانک انصار. تو را بخدا
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
5
42
چطوری شده ۲۰ ملیون که ماله ما الان منفیه ۹۰۰ هزارتومنه؟؟من کلا ۶تومن گرفتم باقیشو ماه پیش زدم ولی منفی خورده اصلا دزدن چون وقتی به یه قیمت میفروشی چه بالا بره چه پایین همون پول و که گذاشتی واس فروش باید بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
5
38
هدفت از نوشتن این مقاله‌ چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
جناب متن کامل بخون نوشته سایت بروزرسانی نشده این مبلغ 20 تومن مال تیرماه
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
3
46
سلام الان دوهفته ست که سهام موفروختم ولی هیچ واریزی نداشتم ازبانک ملی لطفا پیگیری کنیدممنون
فردین رجبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
6
31
سلام،الان داریم به پنجماه نزدیک میشیم وکارگزاری بانک سپه،که گاه افرادی رابرای جوابگویی بمردم پای تلفنهامیذاره،حتی باین نکته مهم فکرنمیکنه که بجای اینهمه بهانه تراشی درپنجماه یک کلمه مردباشیدوعذرخواهی کنید،آخرخوردن حق رزمنده معسرحلاله؟مثل خوردن مال بچه یتیمه.هربارزنگ میزنم همین جمله رابمن تحویل میدن که بایدسهامتان فروش رود،بهشون میگم دوستانم که مثل من رزمنده معسربودن ودربانکهای دیگراقدامکردن،درهمان یکی دوماه اول کل پولشان راگرفتن،منیکه برای دندان گذاشتن بپول احتیاجداشتم وقول ده روزرابهم دادیدحالاشده نزدیک پنجماه،اگرکودحیوانیهمبودتوی اینمدت فروش رفته بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
1
59
اینقدر تبلیغ کذب نکنید. هنوز افرادی که 2ماه برای فروش سهام عدالت گذاشتند هنوز پولش واریز نکردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
2
38
دولتی سهام را داد دولتی دیگر نصفش رو گرفت
حال بماند که چطور یک میلیون تومان طی ۱۰ سال ، اون هم با این تورم های هر ساله ، اقساطش تموم نشد ولی ۵۰۰ هزار تومان طی ۵ ماه ۴۰ برابر شد
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
سلام چرا دروغ محض میذارین توسایتتون ک تیراژ ببرین بالا هه خنده داره الان سهام ۵۰۰تومن ۹ملیونم رد کرد رفت پایین نکنید بامردم مسازیدهمچین یکم روراست باشین اگه البته پست منوهم تایید کنه مدیرمحترم سایت ممنون یاعلی
مدیر پایگاه قیمت ذکر شده ارزش اسمی دارایی است
رادمهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
2
48
ماکه کل پول فروش 60 درصد و کارگزاری مفید فقط یه تومن دادبقیه اش معلوم نیست کجا رت؟؟
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
15
سلام.شما اصلاپیگیر پیامهای ارسالی نیستید.بنده هنوز سودسال۹۷رو ازبانک ملی نگرفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
3
6
سلام اگر کسی روش سهامداری مستقیم رو انتخاب کرده میتواند در صورت نیاز برای فروش با استفاده از برنامه کیپاد 60درصد سهام عدالت رو بفروشه وپول زود به حسابتون ریخته میشه من خودم از این برنامه استفاده کردم
شادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
9
من که آخرش نفهمیدم چی شد....چند ماه پیش روش مدیریت مستقیم انتخاب کردم اما هنوز که هنوزه هیچ اتفاقی نیوفتاده....با این اوضاع کرونا هم نمیشه جایی رفت واقدامی کرد
م.حمیدیان
Germany
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
6
سایت سهام عدالت چرا باز نمیشه؟؟ کی ما میتونیم وارد سایت و سهام مان رابفرشیم؟
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
2
5
,سعام عدالت ارزش مجازی داره یعنی فکر میکنی پولی داری... بیست روزه که سهام رو فروختم یه ریال به حسابم واریز نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
11
سهام من فروختم کارگزاری اگاه ۷۰ روز شد فقد برامن یک تومان واریز کردن
رسول محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
6
با سلام ، لطفا سهام عدالت به هر ارزشی که تنزل پیدا کرده است تقاضای بفروش رساندن ان را از طریق شرکت سرمایه گذاری مرکزی را دارم و لذا نگران ارزان شده ان و متضرر شدن ما نباشید ، در همان زمانیکه ارزش سهام عدالت بالا بود درخواست فروش را به ثبت رساندم و انقدر کند و قطره چکانی اقدام کردند تا از عرش به زیر فرش رسید ، جدا زحمات شما قابل تقدیر است .
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
10
سلام به دوستان من سهام عدالت را خرداد فروختم به مغید هنوز که هنوز تسویه نشده آخه شرم داره منمونم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
11
سلام میگم این خبر صحت داره یا نه؟؟؟ اقاتو بعضی سایتا زده کاهش اینجا گفته 20میلیون.کدوم درستع بلاخره
علی حمیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
3
5
حاجی کجاش ۲۰ تومنه همین الان نگاه کردم یه لحظه ذوقم کرد ولی رفتم ارزششو ببینم شده بود ۱۰ تومن.
وات ده فاز ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
8
سلام من روش غیر مستقیم هستم به نون شب محتاجم پس کی سایت یا چیزی باز میشه بفروشمش گرفتارم بدبختیم به کی بگیم
مالباخته بانک ملی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
19
بانک ملی شرم کن بانک ملی خجالت بکش این لقمه ها در گلوی شما گیر خواهند کرد، پول این مردم زجر کشیده خوردن نداره پس کجا هستن این مثلا مسولین دایه مهربانتر از مادر که آنطور کلمه اقشار آسیب پذیر را نردبان ترقی قرار میدادند، بانک ملی حیا کن
Majid
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
12
مسئولین محترم آرانیوز فکر کنم شما هم مثل آن اقای محترمی که گفت من هم نمیدونم خواب بودم و روز جمعه بیدار شدم و تازه فهمیدم و اما شما یواشکی و تا کسی نفهمیده مبلغ نصف کن که به واقعیت برسی .
طلبکار بانک ملی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
12
این خبر برای چیه در حالیکه ما منتظر خبر واریز پول سهام عدالت خود هستیم لطفا از فروش و واریز پول سهام اطلاعاتی منتشر کنید لطفا ممنون،
سه ماه پیش سهام یک میلیونی را فروختم از بانک ملی جمعا کمتر از سیصد هزار تومان واریز شده آنهم همان روزهای اول دیگه تا حالا یک ریال واریز نشده اگر اسم این کار دزدی آشکار نیست پس چیه،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
7
چطور شد ۲۰میلیون تو این منفی بازار؟ تا دیروز سهام ۵۳۲ هزار تومانی ۱۱میلیون بود که ؟
Sssssss
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
15
خواهشن کی واریز میکنید نزدیک دو ماه است فروختیم ۳۰ درصد دوم هنوز هیچ پولی واریز نکردن یکمی رحم کنید به این حال ما بانک سپه هر جایی میرم جواب نادرست میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
13
سلام من الان دو ماه شده سلام رو فروختم ولی چیزی به حساب من واریزنشده
بازنشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
7
باسلام دولت قبلی یک ملیون سهام عدالت به ما داد چرا سازمان خصوصی سازی آنرا کمتر ازنصف کرده تقاضا دارم که این مورد پیگیری شود بعد از ده سال آمدن گفتن سود نداده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
1
من از همون روز اول که اجازه فروش دادن فروختم اما بانک سپه چند بار مبالغی زیر ۴۰هزار تومان ریخته که کلا به صد هزار تومن نمیرسه !!!!!!!!معنی بی عدالتی را از زمان فروش سهام عدالت فهمیدم چیه!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
هر چی بالا تر ترس ما هم بیشتر چون پولی نمی دن فقط می خوان جیب خودشون پره پول کن دخلی به حال ما نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
تا دیروز 13 تومن بود چجوری شد 20 تومن.رسما مردم رو... فرض میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
سلام دولت اعلام میکنه سهام ۵۳۲هزارتومنی امروز شده ۲۰ملیون درتاریخ ۸/۸/۹۹چرا دروغ میگه سهام امروز درهمین تاریخ ۱۰ملیون هست در ضمن ماهای که قبلا فروختیم پولمونو تکمیلی ندادن ۷/۵۰۰هزار بهمون دادن قرار بود ۹ملیون ۵۰۰بهمون ۶۰درصد فروختیم برامون واریز بکنن پس اون وعدهایی که به مردم دادین کو
بس نیست اینهمه دروغ ولش کنین بقیه پولمونو بدین نیاز داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
چه بره بالا چه بیاد پایین به حال ما فرقی نداره چون ما سهاممون فروختیم ولی پولی دریافت نمیکنیم ،ـ
مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
از خردادسهام ۵۳۲هزارتومنیمونو فروختیم .تا الان بانک پاسارگاد ۷۰۰ تومن فقط ریخته!!!!واقعا خجالت آوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
من میخوام سهام روبفروشم هرچی میزنم میگه شمارت معتبر نیس من همین یه شماره به نامم هست
Hafez
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
خدا وکیلی کارگزاری مفید مردمو گذاشته سرکار مخصوصآ اونایی هم که واسه این کارگزاری دارن مردمو تور میکنن از اونا بدترن..من چهل روز پیش پست بانک اسلامشهر واسه اینکه بابت دوتا سهام ۴۰۰ تومن بگیره دست مارو گذاشت توی حنا بعد چهل روز رفتم میگه اونموقع که ما فروختیم کارگزاری تایید نکرده بوده الکی.دوسه باری که رفتم هر بار صدنفر اومدن همین داستان بود .وجدانم خوب چیزیه
پژمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
11
با همین فرمون پیش بریم یه چیزی هم به شرکتها بده کار میشیم
حاتم صفری بیرانوند امیرحسین صفری بیرانوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
سلام کارگزاربانک ملی وصادرات اقامن دوتاسهام پانصدبیست سهزارالان سه ماه خورده ای است که ثبت نام کردم اخه من بایدچکارکردچراپولمان واریزنمیکنیداگربفروش نمیرن بخودمان برگردانیداخه گناه من چیه که پولمان راواریزنمیکنیدتجارت نیوزکارگزاراخه من کارگرمستجربایدچکارکنم اخاپولملن یکجاواریزکنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
سلام من الان ۲ ماه هستش سهامم رو فروختم ولی هیچ پولی نگرفتم کلا هم خرد خرد میریزم به حساب خواهش میکنم رسیدگی کنید من دستم خالیه بخدا و مال بانک قوامین هم واریز نداره درست حسابی فقط خرد خرد می ریزه رسیدگی کنید تو رو خدا ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
چندین بار گفتیم و خواهشن کردیم که پول فروش سهام عدالت مارو واریز کنید شما بگید وقتی حرف و خواهش مردم برای واریز پول اثری نداره ما باید چکار کنیم خودتون بودید طاقت داشتید سهام عدالت ارزان شده یا گران ما همون پولی را که همون لحظه به قیمت ثبت کردیم میخوایم
ذبيح
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
3
کارگزای آگاه مگه شما زیر ثبت سفارش ننوشتید که حداقل بین 3 تا 7 روز کاری مبلغ پول فروش سهام عدالت واریز میشه پس چرا 10 تا 7 روز گذشت و هنوز شما با ما تسویه نکردید واقعا درست نیست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
3
من دوماه فروختم چرا نمید پول چه اشتبتهی کردمترو.خداکمک.کنیت
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
1
مگه میشه!!!! مگه داریم!!!۲۰ میلیون! الان با این وضعیت شاخص و نمادها خیلی باشه ۱۲ تا ۱۳ میلیون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
4
پس بقیع سهمه من کو هااااا من کارگزاری فارابیم کی واریز میکنید نصفع سهممو
معلم بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
1
من حدودچهار،ماه پیش سی درصد سهامم رو به کار گزاری مفید ازطریق بانک صادرات فروختم ولی تا الان هیچ پولی وصول نکردم به نظر شما،دادرس کیست؟
علی س
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
3
باسلام ار روزی که ازاد سازی شروع شد العان پنج ماه به بانک ملی کارگزاری مفید فروختم کلا نهصد هزار واریز کردن بقیه رو نمیدونم کجا رفت از سهم پانصد هزاری باید شش میلیون واریز می کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
2
اونایکه نمیخوان کلا سهامشان رو بفرشن تکلیفشون چه خواهد شد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
سلام..من بانک سپه سهام عدالت وغیرمستقیم رو انتخاب کردم...من ب کجا برم ..برا فروش ویا همون مستقیم رو انتخاب کنم...لطفان منو راهنمایی کنید....بخدا خیلی احتیاج دارم....
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
8
بانک ملی کوتاهی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
8
ملی پس چی شد ؟واریز
میلادفتح ذلهی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
3
بانک انصار30% وقتی ک ما فروختیم بهت 6ملیونو نیم بود چرا4ونیم واریز کردی؟ پس مابقی رو چرا واریز نمیکنی
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
بابایکی کمکمون کنه من واردسامانه سهام عدالت کارگزاریه اگاه شدم چندباری واردشدم اماچندماهه دیگه نمیتونم واردبشم هی میزنه نام کاربری یارمزعبوراشتباه است رمزعبورمم عوض کردم بازحل نشدهزاربارازخودکارگزاریه اگاه پرسیدم هیچکی جواب ندادعجب غلطی کردم توکارگزاریه اگاه ثبت نام کردم
محمود حسینی
Germany
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
چرابه این دسته افرادی که جاماندن رسیدگی نمی‌شود چه عدالتیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
این عین بی عدالتی بود .
mansor
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
چرا به اینجا رسیدیم؟ واقعا حق ما مردم اینه که با شخصیت و روح و روانمون بازی بشه و آرمان هایی که براش اینهمه شهید و جانبازو آزاده و .... دادیم، جای ارج و قرب، در حقمون بی عدالتی و ظلم بشه؟! سهام عدالتی که قرار بود مرحمی برای اقتصاد ما مردم باشه، یعنی این عدالت که نمکی شده بر زخم ملت! شما عزیزان هم حداقل با اعصاب ملت بازی نکنید و دروغ تحویل ما ندید. البته مطمئنم نظرم پخش نمیشه ولی با این اخبارهای دروغ بیشتر دلمون رو درد نیارید. یاحق.
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
الان 4 ماهه ،،،کارگزاری مفید ثبت فروش کردم بانکم رفاه، کارگزا رومن بانک رفاه شده ،،،بهم پاس میدن، ،،4 ماه ،،60 درصد فروش 11 هزار تومن واریز داشتن
احمد رضا کریمی
Germany
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
ما هنوز نتوانستیم وضعیت سهام‌عدالت مادرم را مشخص کنیم حتی نتوانیستیم شماره شبا اعلام کنیم و متاسفانه همون دوتا رفم اول که حدود ۷۰ و ۸۰ تومن بود که اکانت ایشون واریز شده در صورتیکه شماره شما برای پدرم اعلام کردم ۳۶۷ تومن دیگه به حساب شبا ایشون واریز شد و سوال من اینه که چگونه شماره شبا بدهیم یا اینکه بتوانیم به ثورت جدا سازی عمل کنیم چون در آن زمان ما دیر متوجه شدیم ولی پیامک چون برای پدرم آمد شماره شبا او را دادیم الان بفرمایید به کدام بانک باید مراجعه کنیم و اینکه با توجه به اینکه دد کارگزاری مفید هستیم میتونیم از اونجا هم جدا کنیم سهام عدالتمون رو هم شماره شبا بدیم که اون ۲۶۷ تومن برای مادرم هم بیاد ؟ راهنمایی بفرمایید
خانم عطایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
من حدود۲ماه ونیم ۳۰درصدسهاممو فرختم فقط۱ملیون دادن بانک ملت خواهش میکنم باقی پول روبدین نیاز داریم برای مامانم بانک ملی بود کامل پولشو دادن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
1
من که ۳۰درصدسهامم را۲۰تیرماه فروختم و۳۰درصدبعدی را۲ماه پیش فروختم دوهفته پیش فقط ۲۶۴۰۰۰عزارتومان بانک ملی ریخت بحسابم دیگه ازبقیش هیچ خبری ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
1
پول مردم را بدهید برادران
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
1
لطفان بالای سهام بنویسین سهام بی عدالت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
1
خبر بیات غیر موثق بود الان ارزش سهام حتی نصف اونی که شما میگید نیسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
باسلام لطف کنید همون اول اعلام کنیدکه قیمتتون مال چهار ماه پیشه اینجوری ملت رو مچل اخبار کذب نکنید.هرچند میدونم نظر من بنفعتون نیست و تایید نمیشه
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
سهام عدالت که بفروشی پولی در کار نباشد چه فایده ای دارد پول آن پنج یا هشت هزار پرداخت شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
1
سلام آقای روحانی به دادمان برس بانک صادآرت پیگیری کن سهام فروختیم مشکل داشتیم برای خدا پبگیری کن بانک صادرات
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
1
0
خلایق هرچه لایق
سوده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
1
با سلام والا ما که سر از کار اینا در نیاوردیم فقط میدونم ۳۰٪ رو فروختم ولی به جایی که اون ۳۰٪پولشو یکجا بدن تا بدرد بخور باشه مراحل واریزشون ریز ریزه و بدرد نمیخوره و نمیشه ازش بهرمند شد و یک دردی رو ازمون کم کنه
آخه من نمیدونم ۱۰۰۰۰ تومن واریزی چیه که میفرستین خجالت بکشید پول ملت و یکجا بدین تا راحت بتونن مشکلاتشون رو درست حل کنن خورد خورد چیه
زرنگید واسه دشمن زرنگ باشید ن واسه این مردم که یکاری کردید به نون دارن محتاج میشن با این توروم
شکم سیر چه خبر از دل خون و گشنه دارد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
احمدی نژاد به مردم سهام داد روحانی از مردم گرفت . به همین سادگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
تو را به خدا قسم چرا برای من پوله سهام نمیریزید به خدا پوله نان خانه ندارم کسی جوابی بده به ما چکار کنم چقدر چشم انتظار باشم اخه دیگه
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
احمدی نژاد به مردم سهام داد
روحانی از مردم سهامشون رو گرفت

احمدی برگرد احمدی برگرد
روحانی بای بای روحانی بای بای

درسته جفتشون.....
اما حداقل یه کار درست یکیشون کرد...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->